Torsdag

Har varit en lång dag på jobbet, ena stunden har tiden gått jättefort och sedan jättesakta, men dem sista tre timmarna gick hur fort som helst och vi har hunnit med massor att göra plus alla dessa kunder med. Så jag kan sammanfatta att dagen har varit bra.

 

Så nu tar jag det lite piano i soffan men funderar starkt på att förflytta mig till sängen och läsa några sidor innan jag får min skönhetssömn =)

 

Sedan så är planerna ändrade för morgondagen, så blir jobb från 10.00 istället för 12.00.

Är några man kort så man får ju ställa upp för sina arbetskamrater. Men bara för att jag börjar jobba tidigare i morgon så är min körning förflyttad tills på måndag istället, tråkigt när det blir så, men det kan ju inte alltid gå som man vill.

 

Nej nu blir det sängen orkar inte babbla på längre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0