- Tisdag

God dagen på er.

 

Gårdagen bestod utav kaffe med Fija och sedan massa bus med Amanda innan jag och pappa lirade lite mario gocart.

Sedan blev det jobb från 16.00-22.00 och sedan hem så blev det ett avsnitt av One Tree Hill innan jag störta i säng.

 

Dagen har bestått utav tvätt och One Tree Hill och kommer nog inte att bestå av så mycket mera. Kanske ska ta och packa lite mera, men får se på det är inte allt för mycket kvar att packa nu =)

 

Men något jag har funderat starkt på att göra är att snickra på lite kaffe, hade inte suttit fel med en kopp just nu, men frågan är om jag orkar ta mig ut till köket? Tror allt att jag orkar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0