- Fartfylld Fredag !

Dagen började med ett telefonsamtal och sedan låg jag kvar och drog mig i en halvtimme innan jag flyttade mig till fåtöljen och kikade runt lite på nätet tills jag fick en förfrågan om att hoppa in och jobba. Så på med spackel och kläder, sedan blev det att traska bort till jobbet.

 

På jobbet bjöds det på en fartfylld dag med mycket att göra kul var det =)

 

Sedan på kvällen har jag hunnit med en del förutom det basiska så har jag tvättat fönster (invändigt och utvändigt), gjort rent vattenbadet, och där vi har kokkorvarna.

 

Så har inte haft en lugn stund på hela dagen men jag gillart, kul när man ser någon förändring =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

det blev jättefint! :)

2011-03-19 @ 21:00:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/millaus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0