- Tisdag

Morrn, morrn.

Kan ju säga att för min del är det ingen god morgon, sovit extremt dårligt i natt, först kunde jag inte somna förrän fyra för benen bara ställde till massa besvär så fick ta mig ut till soffan och där lyckades jag att få fyra timmars sömn ungefär så en sådan rolig natt har jag haft.

Men man ska väl inte klaga, men jag tycker faktiskt att vissa dagar så ska man få klaga och en sådan dag är det för mig idag.

 

Så denna tisdag kommer att bjuda på jobb mellan 10.00–16.00. Sedan hem och greja lite innan N skulle komma hit, så får se hur det blir, skulle vara kul att träffa muppen igen =)

 

Men nu ska jag strax palla mig iväg för innan jobbet så måste jag handla lite gottigheter så det kanske är dags att röra på sig? Tror nästan det.

 

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0