Fredag! =)

Vaknade när klockan ringde vid sju och låg vaken i en halv timme sedan lyckades jag olykligtvis somna om så vaknade vid halv nio och fick panik, för jag skulle vara på ett speciellt ställe klockan halv nio så det var bara på med kläder och sedan åka ner.
Var hemma vid halv tio och vid en elva kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade Amanda och sedan vidare till glasbanken innan det bar av hemmåt. Där blev det kaffe innan pappa och Amanda åkte vidare och jag hoppa in i duschen och han precis dra på mig lite kläder när morfar kom och hämtade mig. Så snabba ryck.
Ut och körde i en timme och får ge mig själv både ris och ros idag.
Så nu sitter jag hemma hos bästaste Simone och väntar på att hon ska bli klar.
För snart blir det grillparty och första cidern är redan öppnan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0