- Torsdag

Gårdagen bestod utav jobb mellan tio till tre, sedan hem och kikade lite oth innan jag gick till mammas jobb och sedan tog vi bussen ner till Vargön. Först hem till mamma och väntade på att tiden skulle gå och när klockan närmade sig tio i sex så åkte vi hem till morbror Mats, Lotta och Evelina och grillade och hade allmänt trevligt med lite spel och så.

 

Var hemma vid halv elva och då blev det ytterligare några avsnitt av One Tree Hill och sedan blev det sängen. Har sovit sjukt konstigt i natt, vaknade efter några timmar och var helt utvilad, trodde jag, stenslocknade efter någon timme och så har det hållit på. Mysko.

 

Men nu är jag vaken och väntar på att tiden ska gå, ska ha lägenhetsvisning på den andra lägenheten nu klockan elva, hoppas att den kommer att försvinna snart. Men det återstår att se.

 

Nej nu inväntar jag pappa som ska komma med nyckeln. Hoppas att han inte dröjer allt för länge ;)

 

Efter visningen så blir det jobb, slutar fyra så då ska jag hem och greja lite här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0