- Fredag

Gårdagen bestod av upp tidigt för att åka och hämta flyttkärran och sedan till Uddevalla och hämta att skåp som vi sedan lämnade i Brålanda hos farbror Bengt.

 

Sedan lämnade vi kärran utanför mig och pappa åkte vidare och så kom Uffe, Brorsan och Timmy så vi började lasta kärran och när den var färdiglastad så kom morfar precis lagom till vi skulle åka så då blev det till den nya lägenheten.

Två fulla laster blev det och det är fortfarande lite saker kvar i den andra lägenheten men det kan jag ta lite då och då. Sedan åkte alla utan Uffe så då började vi att plocka lite och få någorlunda ordning här hemma innan det blev en pizza och sedan fortsatte vi.

 

Uffe drog och Fija kom på blev en hel del pratande medans jag plockade lite och dona och greja.

 

Sedan följde jag med henne ner till pizzan för nu var hon hungrig och sedan gick vi skilda vägar, hon hem till sig och jag hem till mig.

 

Blev en stund på soffan innan jag gick in och la mig för natten.

 

Natten sov jag väldigt oroligt men relativt bra ändå, men så är det väl första natten på ett nytt ställe. Så det kommer väl att bli bättre hoppas jag =)

 

Dagen har bestått av soffliggande innan duschen och nu skriver jag detta inlägg innan pappa och Amanda kommer hit en sväng. Hoppas att farsgubben kommer ihåg att köpa med sig mjölk för det suger rejält i kaffestrupen kan jag lova och kaffe utan mjölk går ju verkligen inte att dricka..

Nej om man kanske skulle ta och plocka lite innan dom kommer..

 

På återseende.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0