- Amanda sov hos mig natten till idag och ...

dsc00081 (MMS)

- Amanda sov hos mig natten till idag och vid nio så kom hon och väckte mig så kikade vi lite på Ronja rövardotter innan det blev frukost, efter att vi hade ätit så gick vi in till stan och vidare ner till golfen. Sedan vid tre kom pappa och hämtade oss så åkte vi och lämnade amanda, sedan hem till mig för att hämta en grej och sedan till Kvantum och handlade lite, så körde han hem mig. Hann vara hemma i ungefär en halvtimme innan det blev att gå bort till jobbet och möttes av ett totalt kaos, har faktiskt aldrig varit med om något värre på snart åtta månader. Men men, strunt i det nu. Slutade vid tio så då blev det hem, kika datorn och pratade lite med Fija. Men nu blir det sängen med en bok, men känner jag mig rätt så hinner jag nog bara läsa ett par sidor innan ögonen slår ihop för natten.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det var ett rent helvete igår. Det är ju en viss person som ALDRIG säger till när hon tar det sista av något och aldrig steker upp när hon ser att det tar slut, vilket gör mig tokig. Så kan hon ju inte göra vissa rätter ÄN tydligen, så jag fick jobba för 2 vissa stunder. Kö från 13 nonstop. PUH!! Hoppas ni fick ordning på kaoset sen!

2011-04-18 @ 08:33:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/millaus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0