...

Gårdagen bestod utav att träffa Fija för att sedan dra bort och hälsa på Johannes på industri och sedan hem till mig en snabb sväng innan brorsan kom och hämtade mig, OlleJanson och alla saker som skulle med.

 

Sedan bar det av hem till mamma där det blev lugnt fram tills hon kom hem, då gjorde vi lita mat tillsammans och sedan pratade lite mellan tv tittandet.

 

Vid en nio så mötte jag upp Fredrik för att kika film, så vi låg på var sin soffa och en säck potatis och kikade film och sedan kom brorsan hem och gjorde oss sällskap. Blev deadgirl (sjukt kass) och sedan Kingpin (helt okej rolig film).

 

Sedan blev det natten för min del och nu sitter jag här och är i ordning gjord för en cykeltur till jobbet, för idag väntas det jobb mellan 10.00-16.00 och sedan vid halv fem ska jag möta upp Göran som så snällt ska hjälpa mig att få upp min takfläkt och lite hyllor och så vidare.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0