Uppdatering

Nu har man inte uppdaterat bra på ett tag.

Men måndagen blev det jobb mellan 10.00–16.00 och sedan ut och körde i en timme. Efter det så kom Fija och Uffe hit och så gick jag och Uffe och handlade lite, behövde ju lite bärhjälp ;)

 

Sedan hem och så käkade vi lite och sedan kika film..

 

Tisdagen blev det jobb mellan 10.00–22.00 och bästaste Silvana kom och jobbade med mig. Hon har varit utomlands i en månad så var riktigt kul att träffa henne igen och så hade hon köpt med sig två solbrillor till mig och jag säger bara fan vad snygga och jag är snyggast i staden när jag har på mig dem ;)

 

Idag har jag varit helledig och då blev det ut och köra vid tolv, sedan till banken och han dit precis innan dem stängde och sedan blev det hem och käka, till gamla lägenheten, mötte upp moster Tina, till ”um”, till gamla lägenheten och började och måla, sedan kom brorsan och Fija dit och hjälpte till. Fick målat vardagsrummet idag, mer orkade jag inte, kroppen är helt slut.

 

Så jag och Fija gick hem till mig, hon stannade i ungefär en kvart och sedan kom Uffe hit och så har vi kikat på mask, så jag fick gråta lite.

Nu kikar vi på hockeyn och hoppas verkligen att Sverige tar hem detta idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0