Torsdag

Gårdagen spenderades till en början med lite tvätt och städ och sedan kom Uffe hit och höll mig sällskap medans jag städade och grejade och sedan kom Fija och sedan Timmy. Då bjöds det på ett parti ”uno” som jag självklart förlorade, men vad gör det, någon ska ju förlora med ju ;)

Blev klara lagom till hockeyn och då drog Fija hem och vi andra spanade färdigt och när den var slut och Sverige vann, så traskade vi alla hem till Fija och var där en liten stund.

När klockan blev halv ett så kände jag mig extremt trött så pojkarna följde mig hem, så jag kom hem tryggt och säkert och då blev det raka vägen till sängen.

 

Idag vaknade jag vid åtta och gjorde som gårdagen att jag tog med mig täcket och kudden och katten till soffan och kikade på lite One Tree Hill. Uscha mig jag har snart sett färdigt på alla säsongerna, vad ska jag då börja kolla på? Hmm får se vad som finns på datorn.

 

Vid kvart i elva så kom morfar så var vi ute och körde en sväng och gick riktigt bra idag så det känna sjukt bra!

Sedan hem och käkade lite frukost och kikade på ytterligare några avsnitt, nu har jag bara tre avsnitt kvar på sista säsongen och det gillar jag inte..

 

Nu har jag precis gjort mig halvklar för att möta upp Fija och sedan vidare in till stan, ska göra lite ärenden, men nej vad vuxen jag känner mig nu. Tycker att ordet ärende är något bland det fulaste som finns.. Men men. Sedan blir det jobb vid fyra.

Det kommer att kännas sjukt skönt att komma tillbaka, har varit ledig tre dagar om man plussar ihop att jag sluta tidigt i måndags och börja sent idag och det är alldeles för länge för min del. Men nu är jag tillbaka och utvilad som aldrig förr? Nej det kan jag försöka lura i någon annan. Men utvilad är jag men stel som satan, men alltid ska det vara något? Annars är det ju inget kul ;)

 

Nej om man kanske skulle dra på sig lite arbetskläder ifall man blir kvar i stan tills jag börjar jobba. Man vet ju aldrig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0