Surtant ! ! !

Vaknade vid en fem över sex och kunde inte alls somna om så låg bara och kolla ut i tomma intet i en timme innan jag ringde mamma och pratade med henne en sväng.

 

Sedan blev det ett par avsnitt av One Tree Hill och har precis varit nere i tvättstugan och jag trodde aldrig att jag skulle bli en surtant men om man bara har några timmar på sig att tvätta och har ett stort megaberg av tvätt och man har satt upp sig på hela dagen i tvättstugan så ska man inte behöva komma ner och det finns tvätt kvar utav den som tvättade igår.

Jag säger inget om att det hänger kläder upphängda på tvättlinan men när det ligger kvar kläder i maskinen, det gillar jag inte direkt.

Jag vill ju inte ta i den personens tvätt, även om det är rent.

Men jag fick tvinga mig till det och lägga den på bänken, men tvätten får personen i sig hänga upp så fint själv.

 

Men nu är jag i alla fall igång med tvättandet och nu ska jag invänta pappa som ska komma hit om någon timme.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0