Onsdag

Gårdagen spenderades nere på roddklubben med Fija, Anna, Fredrik och Uffe, hade sjukt trevligt med kubb, mycket skoj eftersom att jag var med i de både vinnande lagen.

Sedan bar det in till stan och åt glass och satte oss på Jakob ön och tjötade lite till, tänkte att vi skulle kika in alla tanter som sprang, men det tog för lång tid så vi alla skildes åt där.

 

Så då blev det hem och fick i mig lite käk, sedan kom Fija hit och sedan mötte vi upp Anna för ett träningspass. Super härligt =)

 

Var hemma strax efter tio någon gång och då blev det några avsnitt av One Tree Hill innan det blev sängen.

 

Vaknade klockan nio idag och tog med mig täcket, kudden och OlleJanson ut till soffan och kikade runt lite på datorn. När klockan blev halv elva så ringde morfar och sa att han var på väg, så på med kläder ner i källaren och fyllde en maskin och sedan ut och gjorde vägarna osäkra.

 

Men nu är jag hemma och andra maskinen med tvätt är igång, har även snickrat på lite kaffe så ska njuta utav en kopp varmt kaffe innan jag drar igång med städningen.

Ska även försöka få upp lite tavlor och sådant idag med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0