Mitt misstag

Blev jobb mellan 17.00-22.00 och en lugnare kväll en denna var längesedan jag var med om sist. Men har fått gjort en del annat så tiden har gått någorlunda fort i alla fall.

 

Men nu när jag kom hem från jobbet och gick ner i tvättstugan så fick jag mig en chock och jag skäms så förbannat. Här går jag och klagar på när någon har kvar lite tvätt i maskinerna när jag har tagit upp en hel annan tid som inte ens är min.

Jag hade satt upp mig på den 31/4-11 men nyss fick jag reda på att det var första maj idag och jag trodde faktiskt att jag hade haft tvättid hela dagen idag. Men ack så fel det kan bli.

 

Men då kom jag och tänka på en sak, varför sätta upp en lista med 31 dagar på? Inte undra på att jag tog fel. Men men. Ska be grannarna om ursäkt i alla fall, men jag han och tvätta klart allt mitt i alla fall och det var ju skönt det.

 

Nu är det bara lite som ska hängas upp men först så ska jag se så min tvätt på ställningen har torkat.

Torkställningen kommer till användning och det trodde jag faktiskt inte först ;)

 

Men nu ska jag göra lite nytta innan sängen kallar på mig allt för mycket.

 


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Ojdå, det var ju lite pinsamt. Hoppas inte grannen dödar dig :P

2011-05-03 @ 11:19:22
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0