Idag slutade jag jobba vid ett så gick jag...

Idag slutade jag jobba vid ett så gick jag hem till Fija och drack kaffe med henne och Anna, sedan gick vi och skaffa gymkort och sedan in till stan och kikade runt lite innan det bar av hem till Anna. Vid fyra så var jag och morfar ute och körde och när jag kom hem så började jag greja lite i lägenheten, men tappade väldigt fort orken så blev till att lata mig på soffan fram tills strax efter åtta då jag mötte upp Anna för att åka och träna, så körde en timme innan det blev dusch och en cyckel tur hem. Nu ligger jag nästan helt nyduschad i en renbäddad säng, tror inte det kan bli mycket bättre än såhär. Nej nu blir det som vanligt några sidor innan gluggarna stänger igen för natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0