- Kladdkaka + kalas

Gårdagens jobbplaner blev lite ändrat blev jobb till 16.00 istället för 22.00, hade en hel del att göra så det var sjukt kul iaf.

 

Sedan busade jag runt med Amanda innan hon och pappa åkte till Uddevalla då blev det lite spelande för min del.

 

Vid halv tio ringde Michael och frågade om jag vill med till ”dello” och eftersom att jag inte hade något annat för mig så mötte jag upp han och en vän till honom och satt och tjöta.  Kollade när dom två drog upp på dansgolvet och tog sig en sväng om, så man fick sig några goa skratt.

Det bästa var att jag inte tog en droppe idag så jag har inget bakrus alls men är trött eftersom att jag inte var hemma förrän strax efter halv ett och då stupa jag i säng kan jag lova, minns inte när jag var så trött sist.

 

 

Dagen har bestått av sömn, dusch, välja kläder, fixa håret, gå till bussen, åka buss, gå av bussen och vidare hem till mamma där det var ett litet kalas för min käre bror som fyller tjugo på tisdag.

Så har ätit en massa god mat och sedan kladdkaka och kaffe så nu är man rund och go om magen =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0