- Två dagar.

Gårdagen började med att gå upp vid halv sju för att gå till jobbet och låsa upp för sotaren och sedan hem och kikade på ett avsnitt eller två med One Tree Hill och sedan kom pappa och Cissi på lite kaffe och så åkte vi tre plus Alfred till pappa. Alfred ska vara hos pappa en stund och se om han kanske mår bättre där. För här hemma är det något han protesterar mot, men vet inte vad.  (Känns sjukt tomt utan min minsta bebis).

Sedan cyklade jag ner till mamma, till affären, till mamma och sedan började jag göra lite mat.

Blev lite tv tittande innan jag fortsatte med maten så den var klar när mammsen kom hem. Det blev en fiskgratäng med svampsås och mos till det. Både morsan och brorsan gillade det men jag var mindre förstjust i det. Men huvudsaken var ju att mamma skulle tycka om det eftersom att det var hennes födelsedag igår. Så stort grattis mamma lilla =), så nu är det bara tjugo år kvar till pension ;)

 

När klockan hade passerat nio och satte jag mig på cykeln och trampade hemåt, så var hemma vid halv tio och då blev det ett avsnitt av One Tree Hill och sedan sängen med en bra bok.

 

I morse vaknade jag vid åtta och hoppa in i duschen, när klockan närmade sig nio så kom Linda hit med lite bullar så jag fixade lite kaffe och sedan satt vi och tog det lugnt innan det blev jobb för oss båda. Så har jobbat i tolv timmar med Linda och har haft sjukt kul vill jag lova (en till sådan dag i morgon och den ska bli ännu bättre).

Linda släppte av mig hemma för en stund sedan och jag har precis kikat igenom posten innan jag satte mig här och skriver detta super intressanta inlägg. Men alltid roar det någon, vem vet?!

 

Nej nu får det bli ett avsnitt av One Tree Hill innan det blir sängen =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en toppenmiddag gumman. Du är guld värd:)

2011-04-13 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0