- Onsdag

God kväll!

 

Idag vaknade jag utav att Amanda kom och hämtade OlleJanson som låg i mina knäväck och när hon märkte att jag vaknade till så gastar hon

-          Jenny, gå upp nu!.

Haha hon är bara för söt, så kikade jag på klockan och då var det ungefär tio minuter kvar tills den skulle ringa så jag lov och halvsov medans hon kika på barnprogram och vid en halv nio så satte vi oss och åt frukost. Medans jag gjorde mig i ordning så satt hon och spelade lite olika spel på bolibompas hemsida.

 

Vid en nio kom pappa och då blev det kaffe och sedan åkte han och Amanda och jag satt och väntade på att Linda skulle hämta mig. Så vid tio kommer hon och så åker vi till jobbet.

 

Har varit en bra dag en väldigt hetsisk dag, men bara kul tycker jag.

Kvällen var mindre lyckad, för Linda skar sig som satan så hon fick åka in och sy, så jag var själv en stund innan the boss kom och ”hjälpte” till.

 

Stängde en lite över tio och sedan så gjorde vi lite efterarbete innan jag gick ut till bilen där Michael och Tommy var, som så snällt ville köra hem mig =)

 

Så när jag kom hem kikade jag in all post som hade kommit och fick se att mitt körkortstillstånd hade kommit så nu ska jag ut och göra vägarna osäkra =)

 

Nej nu ska jag röja upp bland alla rena kläder som ligger utspridda på sängen och sedan blir det natten för min del.

 

För morgondagen består av ett långt arbetspass med en jättebeställning med varor så det blir hårt arbete i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0