- Natti natti

God kväll på er!

Jag och pappa har fått grejat en hel del hemma hos mig och har även möblerat om i vardagsrummet, men ska jag vara ärlig så vet jag inte om det blev bättre, men kanske tar ett tag att vänja sig? Så får se hur det känns om några dagar igen.

Har även tvättat men eftersom att det blev pannkakor hemma hos pappa så var jag borta ett antal timmar så har inte hunnit att tvätta klart men satte upp mig på lördag igen, så blir väl ett par, tre maskiner sedan kommer all tvätt vara upptvättad =)

Amanda ligger i min säng just nu och är påväg att somna, får se om det blir soffan i natt eller om jag lägger mig och knör med henne..

Men ska ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten om ca en timme, men innan dess så ska jag geeka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0