- Lördag

Gårdagen bestod utav att pappa och Amanda kikade upp med glass och lite mjölk så slängde på kaffe som inte ens gick att dricka, så blir det om man glömmer kaffe filterna i den andra lägenheten. Så när pappa åkta till jobbet så gick jag och Amanda bort till den gamla lägenheten och hämtade lite saker, bland annat kaffefilter!.

Så när vi kom tillbaka till den nya lägenheten så fick det blir kaffe, riktigt gott kaffe om jag får säga det själv. Sedan satte sig lilltjejen och målade lite och jag fick upp gardiner och så i vardagsrummet och sedan småplockade jag lite till.

 

När klockan närmade sig två så gick vi ner till Castello och delade på en pizza och sedan vidare till jobbet för skulle hämta en grej där.

 

När vi kom hem igen så slängde vi oss båda på soffan och kikade på Pinocchio och precis när filmen var färdig så kikade brorsan upp en snabb sväng och sedan lämnade jag dem här och jag åkte upp till Brålanda. Där fick det bli denna =)

Den är precis nygjord så är lite rött runt om och så men så är det väl, så om ca tre veckor ska jag upp igen och fixa till den lite, ska dit lite skuggor och en vimpel och lite så, sedan kommer den att bli riktigt kanon =)

 

Brorsan och Amanda kom och hämtade mig och sedan så körde dem hem mig så jag var inte hemma förrän vid halv tio kvart i tio någon gång och då kan jag säga att jag stupade i säng.

 

Sov som en stock har jag gjort i natt, inte helt fel det.

 

Vaknade vid åtta och låg och pratade med min käre moder i telefonen en stund innan jag steg upp och snickrade på lite kaffe och fick i mig lite frukost.

 

Så nu sitter jag här och ska snart börja göra mig i ordning för att sedan dra vidare in tills stan, måste till apoteket och köpa lite snus.

Sedan blir det jobb mellan 12.00–22.00, så jag hoppas att det blir mycket att göra, men har svårt att tänka mig det med tanke på vädret.. Men man hittar alltid på något att göra som tur är =)


Kommentarer
Postat av: Julle

det kommer nog bli bra! :)

2011-04-02 @ 09:56:52
URL: http://jjulleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0