- Lördag

God kväll.

 

Idag blev det jobb mellan 12.00–22.00 och har fått gjort en jävla massa på jobbet, så som båda vattenbaden, ena fritösen, torkat av alla hyllor och rensat och ställt ordning i kylen och en hel del annat med..

 

Har varit en riktigt bra dag på jobbet idag och när jag och Linda slutade så åkte vi och hämtade Smilla och lämnade henne hos the boss, sedan körde hon hem mig.

 

Så nu har jag varit hemma i ungefär en timme. Grannarna sjunger karaoke eller något sådant och jag kan lova er att det inte låter allt för bra. Men det värsta är nog basen. Men nu har det varit tyst i någon minut dem kanske lugnar ner sig lite? Kan ju alltid hoppas eftersom att jag är sjukt trött, men jag kommer nog att kunna somna ändå om dem skulle dra igång igen.

 

Nej nu ska jag göra mig i ordning inför natten och krypa ner och få mig min skönhetssömn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0