- Lördag

God kväll på er.

Idag har det varit en lång men rolig dag.
Först blev det upp och la mig på soffan och geeka lite innan jag hoppa in i duschen för att cykla till farsgubben och sedan så åkte vi ner på kalas i Vargön, lill Nicklas fyllde två år häromdagen. Där bjöds det på massa bus med barnen och mat och fika efteråt.

Vid en sextiden så åkte vi hem till pappa igen och strax efter det så åkte jag och brorsan ut på lite äventyr.



Kom hem för ungefär en halvtimme sedan och sedan dess har jag bara slappat på soffan =)


Snart hade jag tänkt mig att det skulle bli sängen, bara vänta en stund, för grannarna håller på att sjunger för fullt nedanför mig, och jag kan säga att det inte låter allt för vackert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0