- LångFredag

Gårdagen blev det jobb från 10.00–22.00, det var nog en av dom jobbigaste dagarna jag har varit med om, för vi hade sjukt mycket kunder och det är ju alltid kul, men sedan fick vi en megabeställning som kom mitt i lunch ruschen, och trots att chefen och Linda var baktill så var det en massa stress och sjukt mycket att göra. Men vi fick någorlunda ordning på allt och kvällen led mot sitt slut med en riktigt bra dag trots allt, så bra jobbat tjejer =)

 

Hem och störtade i säng. Så nu sitter jag här och har varit vaken i ett antal timmar, men har inte gjort så mycket mera än att duscha, göra mig i ordning och kikat runt lite på nätet. Så underhållande liv har jag när jag är ledig ^^ Haha nej men lite annat händer idag, jag och pappa ska ut till överby snart, ska kika om jag hittar något på gina, har fortfarande kvar mitt presentkort som jag fick för drygt ett halvt år sedan, så kanske är dags att det kommer till användning? Jag tror minsann det, och så är jag i behov utav lite nya kläder med =)

 

Nej nu borde snart farsgubben vara här, så ska väl ta och göra mig i ordning så han slipper vänta allt för länge …


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0